söndag 30 januari 2011

JC goes politik alternativt - hey stylish kör så?

Alltså jag undrar så (analyserar, ältar, konspirerar) över de här reklamaffischerna som JC tapetserat staden med. Kan tänka mig lite olika scenarion:
  1. JC försöker sig medvetet på ett lite provocerande inlägg i debatten. Intressant och relevant men jag har svårt att tro att man verkligen vågar vara så utmanande och konstnärliga. Hoppas.
  2. JC försöker sig på ett inlägg i debatten men vågar inte gå hela vägen och det slutar med ett magplask som kanske faktiskt är värre än att helt sonika hålla sig utanför den diskussionen. Kanske, men så korkade är de väl ändå inte?
  3. JC gör en reklamkampanj. Det här tyckte man var sådär lagom coolt och stylish och snyggt and that is it. Sannolikt så. Åh, ge mig lite puls någon gång för sjutton så jag slipper jaga upp mig såhär över ingenting.
Oh well, borde så klart ha fotat men det kändes liksom inte görligt, tog emot. Se själva så kanske ni förstår eftersom jag uppenbarligen inte gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar