söndag 11 september 2011

"Äger"

Ok. Så detta är alltså inte helgen som kommer gå till historien (eller ja det är ju tio år sedan terrorattacken i USA men i övrigt alltså inget speciellt). Har dock upptäckt ypperligt sätt att inleda höstgarderobsshoppingen på nämligen rensa bland existerande persedlar först. OMG. Vilken mardröm. Blev äcklad å mänsklighetens och naturens och mitt intellekts vägnar när det går upp hur mycket prylar som redan finns. Slängde fyra par skor och har fortfarande sisådär ett par per dag i månaden. Sjukt. Då köper jag ändå helst dyra (ergo få) grejer samt bara sådant jag blir kär i (vilket alltså gör mig till...slampa/mkt lösaktig?). Aja. Så nu har jag alltså ingen lust att handla något. Det var poängen. Måste dock till Konsum men räknas inte?

Vsg för tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar