onsdag 8 september 2010

Mad men?



Folk tittade för övrigt på mig som om jag inte var helt slug när jag fotade dessa i och på tunnelbanan...


Politik är en av mina passioner och om det inte vore för risken för
kortsiktighet och bristande kontinuitet så finge det gärna vara val
varje år vad mig anbelangar. En detalj, men ack så ljuv sådan, i
dessa tider är alla affischer. Jag vet att många tycker att de är
skräp men jag älskar dem, och i år är det så många bra. Titta
bara på den översta, jag vet inte ens varför den tilltalar mig så men
jag kan inte sluta stirra på den i tunnelbanan om morgnarna, magnifik.
Borde jag ha fortsatt på den inslagna banan (medieprogrammets
information och reklaminriktning på gymnasiet) och blivit AD, eller
copywriter kanske? Eller är det Mad men som spökar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar